دوره آموزش طراحی و اجرای پوستر های تبلیغاتی

Play Video about Ali Zourmand

توضیحات دوره طراحی پوستر تبلیغاتی

امروزه اهمیت طراحی پوستر های تبلیغاتی بیشتر از  همیشه حس می شود. به لطف پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان مردم به تصاویر و اطلاعات باعث شده سواد بصری مخاطبین ارتقاء پیدا کند. مخاطبین نسبت به طراحی پوستر تبلیغاتی حساس هستند و طرح خوب از طرح بد را به راحتی تشخیص می دهند. آن چیزی که همیشه اهمیت داشته این است که طراحی پوستر تبلیغاتی با کیفیت باعث جلب توجه گروه متخصص و گروه عمومی مردم می شود. پوستر تبلیغاتی خوبی باعث می شود برند، محصول، کسب و کار و فعالیت شما به بهترین شکل معرفی شود و شخصیت درستی از فعالیتت شما ارائه گردد.
دور طراحی پوستر تبلیغاتی با سرفصل های منحصر به فرد خودش همچون مدل سازی، متریال پردازی و نورپردازی کمک می کند تا در فرآیند تبلیغاتی علاوه بر افزایش سرعت و کوتاه کردن دد لاین های پروژه با کیفیت بالایی محصولات و خدمات خود را ارائه کنیم.

نمونه پروژه هایی که در دوره آموزش داده می شود

ali zourmand علی زورمند
ali zourmand علی زورمند
ali zourmand علی زورمند
ali zourmand علی زورمند
ali zourmand علی زورمند
ali zourmand علی زورمند

هزینه دوره 1 میلیون 550 هزار تومان

پیشنیاز دوره
  • آشنایی با نرم افزار فتوشاپ
  • بلند پروازی
  • وقت شناسی
  • ذهن خلاق
سرفصل ها

تناسبات در تصویر
ترکیب بندی
پرسپکتیو
مدل سازی مقدماتی برای ساخت صحنه ( نرم افزار اسکچاپ )
جزئیات در تصویر
ترکیب تصاویر
متریال گزاری در فتوشاپ
نور و سایه
برسی نمونه های با کیفیت

نحوه برگزاری

دوره  بصورت یک ماهه  و در8 جلسه یک ساعت و نیم  در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 6 الی 7:30  عصر بصورت آنلاین درفضای اسکای روم برگزار خواهد شد.

پس از پایان هر جلسه، پشتیبانی از طریق گروه تلگرام صورت میگیره و شما میتونید تمارین  و سوالات خودتون در اونجا ارسال کنید.

هزینه ثبت نام
  •  هزینه ثبت نام دوره 1  میلیون 550 هزار تومان برای هر نفر است.
  • پرداخت  اقساطی – شما می توانید هزینه دوره را در دو مرحله واریز کنید مرحله اول قبل دوره و مرحله دوم جلسه چهارم دوره.
قوانین و مقررات دوره

حتما قبل از ثبت نام برنامه خود را با برنامه کلاس هماهنگ کنید تا روزهای کلاس تداخلی با برنامه شما نداشته باشد.

انجام تمرین ها پیش از هرچیزی به خودتان کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود ببخشید و در نهایت گام به گام و همراه با کلاس پیش بروید. پس انجام دادن تمرین ها الزامی است.

به علت محدود بودن ظرفیت کلاس بعد از ثبت نام امکان کنسلی وجود نداره .

سه جلسه غیبت و عدم حضور فعال در کلاس منجر به حذف شما از دوره خواهد شد.

پرس و پاسخ
  •  اگر در مورد محتوای دوره  سوالی  دارید می تونید از طریق دایرکت اینستاگرام سوالات خودتون مطرح کنید.

 صفحه اینستاگرام

(6219-8619-1793-9026)

بانک سامان – به نام علی زورمند

بازار کار طراحی پوستر تبلیغاتی

هرچه به جلو پیش می رویم، برند های بیشتری به اهمیت طراحی پوستر تبلیغاتی و حضور یک تصویر درست و با کیفیت برای تبلیغ پی می برند. جالبه بدونید یکی از شاخه های پر درآمد طراحی گرافیک، مارکتینگ و تبلیغات است.
کافی است یک نگاه کوتاه به تکنیک هایی که در تبلیغات استفاده می شود بی اندازید، متوجه خواهید شد که تکنیک فتومونتاژ و ترکیب تصاویر به شیوه درست نقش مهمی در تبلیغات دارد و طراحان گرافیک که به تکنیک فتومونتاژ مسلط هستند فرصت های شغلی زیادی خواهند داشت. پست های شبکه های اجتماعی، کاور ها و اکثر تصویر سازی ها در فضای تبلیغات از ترکیب تصاویر بوجود می آیند.
از طرفی ترکیب فتومونتاژ با سایر تکنیک ها و تنوع استفاده از اون میتونه علاوه بر بازار کار در زمینه پروژه های شخصی و ساخت یک پرتفولیو خوب به شما کمک کند.
بعد از این دوره و یادگیری تکنیک فتومونتاژ شما می توانید به عنوان یک فریلنسر یا کارمند در زمینه گرافیک فعالیت کنید.

با توجه به نیاز مبرم تمام شرکت‌ها و کسب و کارها به تبلیغات و تهیه محصولات بصری، تقاضای زیادی برای استخدام کارشناس گرافیک وجود دارد و این موقعیت شغلی، یکی از مشاغل پردرآمد به حساب می‌آید. میزان دستمزد و حقوق ماهیانه یک طراح گرافیک بسته به نوع شرکت و حوزه فعالیت آن متغیر است. اما به طور کلی حقوق ماهیانه یک طراح گرافیک تازه کار و کارآموز در ایران از حدود 2 میلیون تومان شروع می‌شود و با افزایش تجربه و مهارت به تدریج بالاتر می‌رود.

فرصت های فتومونتاژ

شاید تکنیک های محدودی وجود داشته باشد که بتواند حجم زیادی از نیاز های ما را در زمینه های مختلف برآورده کند. ما هر کاری که انجام می دهیم بر مبنای تصویری است که خود از اجزایی تشکیل شده، ممکن است این تصویر یکپارچه باشد و یا ما با ترکیب چندین عنصر به یک تصویر یکپارچه برسیم.

فرقی نمی کند در زمینه هنر کار شما چه باشد، نقاش ، کارگردان، طراح گرافیک، عکاس، معمار و … در نهایت شما برای پیاده سازی ایده های خودتان نیاز به یک تصویر پایه و با کیفیت دارید، می توانید به عنوان یک نقاش پیش از نقاشی با فتومونتاژ ایده خود را در زمان کوتاه اجرا کنید و در ادامه با تصویری کلی که از ایده خود دارید آنرا روی بوم نقاشی کنید. یا یک معمار که می خواهد زمان کمتری برای رندر های خود بگذارد و با فتومونتاژپروژه های خود را پست پروداکشن می کند و یا یک طراح گرافیک و عکاس در کارهای خود می تواند پروژه های خلاقانه و تبلیغاتی را پیاده سازی کند و حتی در ساده ترین حالت ممکن تنها می خواهید تصاویر ذهنی خودتان را به جهان نشان دهید، این آرزوی هرکسی است که تصاویری که در ذهن خود می بیند را به اطرافیان نشان دهد.

فتومونتاژ یک تکنیک پرکاربرد و دقیق است که با استفاده از آن می توانید هر آنچه در ذهن دارید را به بهترین شکل پیاده سازی کنید. همچنین شما بعد از مسلط شدن روی این تکنیک می توانید به راحتی از سایر همکاران و فعالان حوزه کاری خود متمایز شوید، فرقی نمی کند دانشجو باشید و یا فریلنسر یا کارمند در نهایت کسی که بتواند ایده های خود را اجرا کند موفق است.

سایر دوره های آموزشی

دوره اموزش فتومونتاژ پیشرفته

دوره آموزش فتومونتاژ همراه با مدل سازی

در دوره آموزش فتومونتــاژ چه می گذرد؟ شــاید بـــرای شما هم پیش آمده باشه که از دوستانتون بپرسید چطور میتونم ایــــده های خودم را با فتومونتاژ اجــــرا کنم....
مشاهده دوره